Spot uvidí takmer 350 000 Rusov Kampaň potrvá od 23. januára do 20 februára, čiže aj počas Olympijských hier v Soči. Propagačný klip predstavuje Slovensko ako krajinu, kde si návštevníci užijú ideálnu dovolenku s množstvom aktivít. Premietať sa bude v troch ruských mestách, v Moskve, Sankt Peterburgu a Jekaterinburgu. Vidieť by ho malo približne 340 tisic divákov v 48 kinosálach.
Kino je na východe populárne
Ako ukázal prieskum Ruského centra pre prieskum verejnej mienky, ktorý sa uskutočnil minulý rok, návšteva kina je najpopulárnejšia zábava v Rusku mimo domova. Z výsledkov vyplynulo, že do kina chodí pravidelne, a to najmenej raz mesačne, 20 % ľudí, čiže každý piaty Rus.
Počet ruských turistov stúpa
Podľa SACR vzrástol za tri štvrťroky minulého roka počet ruských turistov medziročne o 35 %. „Preto sme presvedčení, že touto kampaňou ešte zvýšime ich záujem o zimnú dovolenku na Slovensku,“ konštatovala generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová.