Školská taška sa stala populárnou medzi cudzincami vďaka americkej herečke a speváčke Zooey Deschanelovej, ktorá sa s červeným randoseru objavila v New Yorku. O herečke s ruksakom sa debatovalo v japonských talk-show, a fotografia sa rýchlo rozšírila aj na internete.
Náhly a nečakaný záujem o školskú aktovku podnietil predajcov suvenírov Yorozu a Nagomi na medzinárodnom letisku v Osake, aby tašku začali ponúkať vo svojich obchodoch. Teraz obchod Yorozu predáva asi 120 aktoviek randoseru každý mesiac. Medzi najčastejších záujemcov patria čínski a tajvanskí rodičia či prarodičia, ale tašku nakupujú aj cestovatelia z ďalších krajín.
Vyšší počet zahraničných turistov zaznamenala aj firma Seiban v Tokiu, ktorá randoseru vyrába. Firma zvažuje, že kvôli vysokému dopytu turistov prijme do obchodov viac zamestnancov, ktorí ovládajú cudzie jazyky. Cena za tašku sa pohybuje od 120 do 600 dolárov (95 až 477 eur). Ako dlho tento trend vydrží, je otázne.