Vedenie si chybu rýchlo uvedomilo a promptne vrátilo klientke z Veľkej Británie peniaze späť, no jej banka Barclays si stiahla 3400 eur ako transakčný poplatok, napísal portál Insider.com. Smithová totiž mala na účte v prepočte len 400 eur.
Mladá Britka si nič nevšimla, až pokým neprišla domov. V lekárni chcela za tovar zaplatiť kartou 4 libry, no terminál jej platbu zamietol. Okamžite si cez internet banking overila stav účtu a nemohla uveriť vlastným očiam, keď zbadala, že je tisíce libier v mínuse.
Na výpise videla zúčtovanú aj vrátenú platbu z budapeštianskeho hotela, no svietil jej tam tiež nedoplatok za bankové poplatky.
Keď si Smithová uvedomila, čo sa stalo, šla do banky podať žiadosť o vrátenie nespravodlivo stiahnutého poplatku. Peňažná inštitúcia refundáciu však odmietla s odôvodnením, že chyba nenastala na jej strane…
Nasledovali prieťahy a stretnutia s rôznymi bankovými úradníkmi, no príbeh sa skončil dobre a po niekoľkých dňoch sťažností inštitúcia nešťastnej klientke peniaze vrátila.