Cieľom spolupráce je najmä poskytovanie údajov potrebných na tvorbu marketingovej stratégie cestovného ruchu, pre činnosť dátového analytického centra Slovakia Travel a na zostavenie satelitného účtu cestovného ruchu pre Slovenskú republiku, ktorý zostavuje ŠÚ SR.
Slovakia Travel podľa Duckej intenzívne pracuje na príprave dátového analytického centra. V júni podpísala memorandum o spolupráci aj so združením DEUS (DataCentrum elektronizácie územnej samosprávy Slovenska), ktoré zastrešuje viac ako 70 % samosprávy.
„Dátové analytické centrum a mapovacie štúdie sú nevyhnutným základom pri tvorbe stratégie cestovného ruchu,“ skonštatoval Mika s tým, že na Slovensku podrobné dáta o turistoch chýbajú.
Slovakia Travel ako národná destinačná organizácia v oblasti podpory rozvoja cestovného ruchu sa prioritne zaoberá propagáciou a prezentáciou Slovenska doma a v zahraničí ako cieľovej destinácie.
Na základe marketingového prieskumu trhu zabezpečuje marketingové a propagačné aktivity zamerané na rozšírenie a zvýšenie úrovne prezentácie Slovenska a podporu predaja produktu cestovného ruchu.