Martin Navrátil informoval verejnosť prostredníctvom Instagramu, že bol odstavený od všetkých sociálnych sietí Travelistanu, údajne na príkaz svojho spoločníka Petra Hliničana.
Tvrdil, že Hliničan považuje sociálne siete za svoje vlastníctvo a pokúsil sa previesť značku Travelistan na seba.
„Travelistan vznikol takmer pred 10 rokmi, keď sme ho zakladali spolu s Martou. Hliničan akoby zabudol na naše začiatky a teraz sa snaží vytvoriť dojem, že za všetkým stojí iba on,“ uviedol Navrátil.
Hliničanova odpoveď
Peter Hliničan na sociálnych sieťach odmietol všetky obvinenia a tvrdí, že Navrátil šíri nepravdy. Podľa neho sú tieto útoky motivované snahou iných osôb ovládnuť Travelistan.
„Nikdy som Martinovi nezamedzil prístup k sociálnym sieťam. Naopak, on so svojimi novými partnermi robí všetko pre to, aby ma vytlačil z firmy,“ uviedol Hliničan.
Tvrdí tiež, že dôvodom Navrátilovej straty prístupu k sociálnym sieťam mohla byť jeho nedávna cesta do Sýrie, čo mohlo spôsobiť zásah platformy Meta.
Pretrvávajúce napätie
Navrátil odmieta verziu o zablokovaní prístupu zo strany Mety a tvrdí, že Hliničan ako administrátor mal možnosť situáciu vyriešiť.
Obvinenia zneužil na medializáciu problému a spustil internetový lynč, čo Hliničan považuje za účelové konanie na poškodenie jeho mena.
Hliničan tvrdí, že už sedem mesiacov čelí vyhrážkam a právnym krokom zo strany osôb spolupracujúcich s Navrátilom.
naznačil, že jeho bývalý kolega úmyselne zamedzuje jeho prístup k účtom Travelistanu, aby posilnil svoju pozíciu.
Dopad na projekty
Napätie medzi zakladateľmi ovplyvnilo aj ďalšie projekty Travelistanu, vrátane podcastu CHOĎ DO…. Hliničan už nie je jeho súčasťou, čo vysvetlil spolumoderátor Pavel Bruchala zmenou konceptu a pracovnými nezhodami.
Budúcnosť Travelistanu
Travelistan, ktorý vznikol v roku 2015, sa stal jednou z najuznávanejších platforiem pre cestovateľov na Slovensku.
S aktuálnymi nezhodami však jeho budúcnosť ostáva nejasná.
Obaja zakladatelia deklarovali, že sú pripravení riešiť situáciu právnou cestou a zatiaľ zostáva otázne, či nájdu spoločnú reč.
Čítajte viac Kvôli cyklopruhom musia chodiť s kuframi kilometre pešo. Má Bratislava vôbec záujem o turistov? Čítajte viac 5 dôvodov, prečo by páry mali cestovať spolu (a 5 dôvodov, prečo by rozhodne nemali) Čítajte viac Fucking zmení meno, už nechce niesť vulgárny názov. Pičín aj Řitka ostávajú