Z celkového počtu 175 odbavených kufrov naložila letecká spoločnosť Smartwings do lietadla len 42 kusov. Zvyšné kufre, ktoré patrili takmer celému lietadlu, zostali na Morave, píše TN NOVA.cz.
„V Brne zabudli naložiť batožinu. Celému lietadlu,“ posťažoval sa jeden z cestujúcich na sociálnej sieti.
Dotknutí turisti tvrdili, že hoci chyba bola zjavná, letecká spoločnosť s nimi nijako neriešila doručenie ich osobných vecí.
Otáznik zostáva
Hovorkyňa spoločnosti Smartwings, Vladimíra Dufková, neskôr potvrdila, že problém sa podarilo vyriešiť.
Zvyšné kufre boli doručené do Hurghady najbližším možným letom nasledujúci deň.
Za problémom stáli podľa vyjadrenia dopravcu „prevádzkové dôvody na lietadle zmluvného partnera“.
Letisko Brno, ktoré je handlingovým partnerom dopravcu, vyjadrilo ľútosť a potvrdilo, že aktívne hľadalo najrýchlejšie riešenie.
Po náročnom čakaní sa kufre skutočne dostali k majiteľom, čo potvrdila aj jedna z turistiek: „V noci na pondelok bola batožina na náš hotel doručená.“
Napriek rýchlemu vyriešeniu situácie pretrváva medzi cestujúcimi nepochopenie, ako mohlo dôjsť k takémuto hrubému pochybeniu.
„Len nám nejde do hlavy, ako je možné, že toľko kufrov nenaložili do lietadla a odleteli bez nich,“ dodala.
Tento incident opäť pripomenul, aký chaos môže spôsobiť zlyhanie logistiky na začiatku vytúženej dovolenky.