Obchodníci sa počas pandémie a po jej ústupe usilujú hľadať nové, a treba povedať, že aj kreatívne, spôsoby, ako prilákať zákazníkov.
Zatiaľ, čo mnoho kaviarní ponúka zľavy, či vernostné programy, jedna sa rozhodla ísť na to inak a naskočila na vlnu šialenstva z Netflixu, ktoré zachvátilo celý svet.
Strawberry Cafe v indonézskej Jakarte, v štvrti Green Ville, pomáha svojmu zotaveniu po pandémii svojou premenou na repliku juhokórejského seriálu Squid Game, píše Euronews. Štvrtý najľudnatejší národ sveta pandémia tvrdo zasiahla, krajina za posledných 18 mesiacov znášala dlhé a rozsiahle lockdowny.
Personál kaviarne, ktorá sa rozhodla nečakať na spasenie, ale konať, hneď po príchode zákazníkov víta prezlečený za zlovestných strážcov s kapucňami a maskami, presne ako v seriáli. To však zďaleka nie je všetko, nejde len o imidž.
Aby sa návštevníci vôbec dostali do kaviarne, musia prejsť cez hru svetiel v tmavej miestnosti ožiarenej len neónmi.
Nová téma kaviarne sa ukázala ako správny krok a majiteľ tvrdí, že prevádzka je plná a obrat sa od renovácie a opätovného otvorenia strojnásobil.
Dystopická dráma Squid Game je momentálne najúspešnejší pôvodný seriál streamovacej služby Netflix, juhokórejská séria prekonala všetky rekordy Netflixu a za prvých 27 dní si ju pustilo 111 miliónov účtov.
Squid Game je obzvlášť populárna v Indonézii, kde majú kórejské drámy a kórejské filmy veľkú sledovanosť.