Myslí si, že ľudia ocenia vtipnú, zábavnú hru s peknou grafikou, vďaka ktorej sa môžu dozvedieť veľa zaujímavých informácií o významných osobnostiach, histórii či architektúre mesta. „Jednak je to posilňovanie lokálpatriotizmu najmä u mladej generácie, pretože hra je určená pre deti od ôsmich rokov – pretože sa vyžaduje schopnosť vedieť čítať text,“ pokračoval primátor s tým, že verí, že si hra nájde veľa priaznivcov.
Podľa slov Gogolu ich cieľom bolo aj takýmto spôsobom posilniť rozvoj cestovného ruchu: „Pretože nevyhnutnou súčasťou toho, aby sme sa mohli chváliť naším mestom, je dobre ho poznať,“ konštatoval. Keďže spoločenská hra je financovaná z dotačných peňazí, mesto ju nemôže predávať. Chce ju ale dávať ako cenu do súťaží, tiež poskytnúť školám, školským klubom, klubom dôchodcov a ďalším inštitúciám. „Chceme ju ponúknuť ako cenu do čitateľskej súťaže do Radničných novín,“ uzavrel Gogola.