Správa o dvadsiatich plátkoch syra naukladaných do hamburgerovej žemle sa v Thajsku rozšírila rýchlosťou blesku. Mnoho užívateľov sociálnych sietí jej však nemohlo uveriť a vydali sa preto do fastfoodového reťazca, aby si overili, či je tento neobvyklý sendvič skutočne na predaj.
„Nie je to vtip, je to skutočné,“ uvádzali oficiálne účty thajských pobočiek reťazca Burger King na sociálnych sieťach.
Výrobok, ktorý bol v predaji iba 3 dni začiatkom júla, stojí 109 thajských bahtov, teda asi 2,8 eura. Na TikToku sa množia videá influencerov, ktorí tento neobvyklý syrový sendvič predstavili a testovali.
Burger sa v Thajsku predával tak rýchlo, že niektoré franšízy museli zastaviť rozvážku, aby zabezpečili, že bude dostupný pre zákazníkov, ktorí prídu do reštaurácie s rýchlym občerstvením.
Nie všetci boli tomuto pokrmu naklonení. Autor turistických sprievodcov po Thajsku Richard Barrow na Twitteri napísal, Že Burger King nasleduje trend tejto krajiny „dávať syr všade“.
„Milujem syr, ale mal som problém zjesť aj polovicu tohto burgeru,“ dodal a zverejnil fotografiu sendviča rozrezaného napoly, na ktorej vidieť vrstvy nerozpusteného syra.
S tým zrejme súhlasili aj zákazníci, s ktorými hovorila CNN a ktorí poukazovali na „šialené množstvo syra“ a „intenzívnu chuť“, kvôli ktorej sa už prvé sústo stalo nestráviteľným.
Čítajte viac Jedna z top atrakcií Paríža sa na 5 rokov zatvára: Kontroverzná stavba žerie energie ako žiadna Čítajte viac Najdrahší burger v Chorvátsku stojí 1200 kún, predalo sa len 7 kusov. A kuchár chce cenu zdvojnásobiť