„Napriek početne nižšej návštevnosti trávili klienti v infocentre viac času. Pokles návštevnosti je možné pripísať požiaru v meste, keď došlo k zničeniu dvoch turistických cieľov – Banky lásky a múzea Berggericht, v ktorom bola aj navštevovaná štôlňa Michal, obe prístupné prostredníctvom infocentra,“ konštatuje sa v správe.
Vplyv na návštevnosť IC malo aj jeho presťahovanie, ktoré je už jednoznačne identifikované ako infocentrum a turisti už doň nevchádzajú náhodne, ale konkrétne, čo sa prejavilo aj na dopytoch klientov. V správa sa ďalej konštatuje, že výraznejší podiel dopytov smeroval k službám a pracoviskám mestského úradu.
„Najväčší záujem bol o informácie ohľadom príčin požiaru, času rekonštrukcie Banky lásky a o kostol sv. Kataríny. Stály záujem bol o cyklotrasy a banskoštiavnickú Kalváriu,“ uvádza ďalej samospráva.