Kampaň doplnia rozhlasové spoty v slovenských i českých rádiách a online reklama. Ako uviedla generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová, kampaň na Eurosporte sa osvedčila už v minulosti. „V predchádzajúcom roku videlo spoty SACR viac ako 100 miliónov divákov v 53 krajinách sveta,“ uviedla Kučerová.
Eurosport ponúka globálne pokrytie a navyše aj pridanú hodnotu v podobe atraktívneho mediálneho priestoru počas priamych prenosov zo športových podujatí s vysokou sledovanosťou.
Milión potenciálnych turistov denne
Tento rok to bude napríklad Tour de France s Petrom Saganom či svetový seriál automobilových pretekov WTCC, ktoré v júni prídu aj na Slovensko.
Spot tiež nasadia počas tenisového turnaja French Open, automobilových pretekov 24 hodín Le Mans či ďalších atletických súťaží.
V Česku aj na samotnom Slovensku zaznejú spoty v najpočúvanejších rádiách. Predpokladaný zásah je takmer milión poslucháčov denne.
Čakáme Nemcov
V rámci online kampane, ktorá sa zameriava najmä na krajiny visegrádskej štvorky, zvolila SACR kombináciu vyhľadávača Google a videoportálu YouTube. Na YouTube nasadia videopozvánka na dovolenku na Slovensku.
Užívateľov Googlu bude oslovovať banerová a kontextová reklama, špeciálne pri vyhľadávaní tém ako hory, príroda, turistika, Slovensko, wellness, kúpele, akvaparky, gastro, podujatia, mestá a kultúra, Bratislava a Košice.
SACR sa chce sústrediť aj na nemecky hovoriacu klientelu, keďže Nemci tvoria po Čechoch a Poliakoch tretiu najväčšiu skupinu návštevníkov Slovenska. Agentúra rozšíri svoje marketingové aktivity na najznámejší a najväčší nemecký rezervačný dovolenkový portál Ab-in-den-urlaub.de.
Ten okrem Nemecka úspešne pôsobí aj v Rakúsku a vo Švajčiarsku. Jeho užívatelia si môžu priamo rezervovať pobyt v slovenských hoteloch.
Menej, ale dlhšie
Slovenské hotely zaznamenali vlani výrazný prepad v počte zahraničných aj domácich návštevníkov, SACR však v marci poukázala na to, že turisti u nás zostávajú dlhšie a minú viac peňazí.
Zväz cestovného ruchu kritizuje štát za nepriaznivé podmienky pre podnikanie a nedostatočnú propagáciu.
V rebríčku konkurencieschopnosti turizmu Svetového ekonomického fóra za rok 2014 sa Slovensko prepadlo o sedem miest na 61. miesto zo 141 hodnotených krajín.