Originálna kampaň preniesla Parížanov do Milána dvermi

Ako ľudí motivovať k cestovaniu hravou formou? Francúzska národná železničná spoločnosť (SCNF) to skúsila minulý rok originálnou kampaňou v uliciach Paríža, Milána, Barcelony a Bruselu. Chcela ľuďom pripomenúť, že európske mestá sú hneď vedľa, a to doslovne.

10.12.2014 15:00
paríž, turista, dovolenka, eiffelova veža Foto:
Ilustračná fotografia.
debata

Originálna kampaň Parížanov „teleportovala“ do Milána, Bruselu či Barcelony. Vďaka dverám so špeciálnymi digitálnymi obrazovkami, umiestnenými v uliciach, sa mohli náhodní okoloidúci preniesť do aktuálneho diania v iných európskych metropolách.

Pozrite si ako na kampaň reagovali ľudia v uliciach

Originálna kampaň francúzskej železničnej spoločnosti, ktorá bežala vo viacerých európskych mestách na jeseň 2013.

Kampaň bežala počas dvoch septembrových dní v roku 2013. V dnešných dňoch sa však začala šíriť sociálnymi sieťami, čím na seba opäť upútala pozornosť.

Guerrila marketing podobného druhu využilo viacero krajín. Možno by tento ťah mohli vyskúšať aj naše turistické organizácie. Je možné, že by zožali podobný úspech, ako v zahraničí. Ľudská hravosť a zvedavosť je predsa všade na svete rovnaká.

Zdroj: Digiday.com

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #Francúzsko #kampaň #mestá #Paríž #turizmus