Letecká spoločnosť mu vyrubila špeciálny poplatok ako „sankciu“ za jeho pridlhé priezvisko. Dôvodom, samozrejme, nebolo, že by mal v mene priveľa písmen. Pokutu Thai Airways cestujúcemu dali zaplatiť kvôli zmene mena na letenke.
Keď si totiž rezervoval svoj let vopred cez internet, jeho dlhočizné meno sa jednoducho nevošlo do prednastaveného poľa na webe.
Tak sa stalo, že na palubnom lístku bolo jeho meno vytlačené s odseknutým koncom. Preto sa, prirodzene, nezhodovalo s menom v jeho pase a problém bol na svete.
Keď sa na nezrovnalosť prišlo, dopravca si za zmenu mena na letenke zaúčtoval 3000 thajských bahtov, čo je v prepočte okolo 79 eur.
Tento absurdný príbeh má našťastie dobrý koniec. Frustrovaný pasažier, ktorý však ostal v anonymite, sa na postup spoločnosti Thai Airways sťažoval a nakoniec sa od nej domohol ospravedlnenia a dokonca aj vrátenia kontroverznej pokuty.
Dopravca sa aj poučil a vyhlásil, že svoj internetový rezervačný systém vylepší tak, aby sa do poľa určeného na vpísanie mena zmestilo akékoľvek dlhé slovo.
Zdroj: Pressfrom.com; Travelandleisure.com; Livehindustan.com