Lapač snov
To, že sa pekný doplnok zapáčil hosťovi natoľko, až sa ho rozhodol vlastniť, nie je až také podivné. Obočie zdvíha následná udalosť. O polroka po udalosti prišiel do rezortu na Kostarike balíček, v ktorom bol ukradnutý lapač aj so sprievodným listom. Hosť v ňom písal, že celých šesť mesiacov ho posihovalo jedno nešťastie za druhým, a preto prosí, aby ho hotel vrátil späť do izby 213, kam patrí.
Vaňa
Keď hotel Mayflower v roku 2008 spustil veľkú amnestiu a vyzval hostí, aby beztrestne poslali späť všetky predmety, ktoré kedy ukradli, nečakal, že dostane späť vaňu. Ako sa podarilo odcudziť taký veľký predmet bez toho, aby o tom menežment vedel? V liste, ktorý balík sprevádzal, bolo vysvetlenie. Vaňu ukradol stavbár, ktorý sa kedysi podieľal na renovácii prezidentského apartmánu, a odniesol si ju domov.
Čajník z roku 1938
Ďalší zaujímavý kúsok sa vrátil hotelu Waldorf-Astoria počas amnestie, ktorú vyhlásil v roku 2012. Istá žena zariadeniu poslala čajník, ktorý pred 74 rokmi ukradli jej rodičia počas medových týždňov. Opísala, že kúsok u nich nezapadal prachom, naopak. Každý rok na výročie svadby si manželia v ňom spravili kávu a spomínali na svoj veľký deň.
Činky z Dillí
Z hotelovej telocvične zmizlo po skorom rannom cvičení jedného z návštevníkov pár činiek. Každému bolo jasné, kto je páchateľom, no hosť tvrdil vedúcemu fitnesscentra, že o ničom nevie. Aj keď upratovačka na ďalší deň našla cvičebné náradie pri jeho posteli, menežment hotela sa rozhodol nad incidentom privrieť oko, pretože šlo o „dôležitého“ hosťa. Pri odchode návštevník zahlásil recepčnému, že v izbe nechal niekoľko činiek, ktoré si kúpil počas pobytu, no keďže nechce v lietadle platiť za batožinu navyše, daruje ich hotelu.
Hrnce a panvice
Raz sa malý chlapec vkradol do kuchyne hotela San Antonio a vzal si na hranie niekoľko riadov. Hotel by si popri množstve vybavenia, ktoré vlastní, stratu ani nevšimol, keby otec dieťaťa neprišiel hrnce spolu so zahanbeným synom vrátiť.
Vankúše
Pohodlné hotelové vankúše sa lepia na prsty mnohým hosťom, ktorí majú v kufri nejaké prázdne miesto. A deje sa to omnoho častejšie, ako by človek čakal, zhodujú sa hoteloví manažéri.
Trpaslíci
Aj keď mnohí pokladajú sadrové postavičky zasadené v záhradkách medzi rastlinami za gýčové a nepekné, predsa len sa našli hoteloví hostia, ktorí sa na nich ulakomili. Keď ich personál začal naháňať, bežiac dole ulicou pustili trpaslíkov z rúk a ušli. Z veľkého objektu záujmu tak ostali len črepy.
Zdroj: Rd.com; Cheatsheet.com; Traveller.com.au; Askaconcierge.tv