Môže za to jednak nedostatok pozemného aj leteckého personálu, ktorí letiská a letecké spoločnosti po pandémii ešte nestihli doplniť, jednak štrajky preťažených zamestnancov, ktorí vykrývajú a látajú čo sa dá, aj keď sa to vlastne už ani nedá.
Dve tretiny všetkých európskych letísk zaznamenávajú určité problémy. Väčšina leteckých spoločností nedokázala nájsť rovnováhu medzi personálnymi obmedzeniami a vysokým dopytom po cestovaní, čo viedlo k množstvu rušení a presúvaní letov.
Čítajte viac Čierny pasažier letel 11 hodín na kolese nákladného lietadla. V Európe žiada o azylJedna letecká spoločnosť však dokázala smršť covidu prečkať a teraz ruší oveľa menej letov ako iní dopravcovia.
Prekvapivo to nie je letecká spoločnosť s kompletnými službami – druh dopravcu, ktorý by mal byť lepšie pripravený na núdzové situácie, ako je kríza, ktorej v súčasnosti čelí letecký sektor.
V skutočnosti je najspoľahlivejšou leteckou spoločnosťou v Európe spoločnosť obľúbená pre svoje nízke ceny leteniek, no často kritizovaná pre neoptimálne služby, obmedzujúce pravidlá pre batožinu a nedostatok pohodlia počas letu.