Reštaurácia Magic Restroom, kde zákazníci sedia na porcelánových misách a jedia z rovnako tematicky tvarovaných nádob, láka od otvorenia značný počet záujemcov. Hocikto by sa mohol pýtať, ako veľmi je lákavá predstava konzumácia jedla na mieste pripomínajúcom to, kde potrava zvyčajne končí. Ale slávnostné otvorenie reštaurácie a prvý víkend prevádzky slávili úspech, ktorý do značnej miery prebudil aj záujem médií z celého sveta.
"Obchody posledných niekoľko dní idú skvele. Stále máme plno a zákazníci čakajú, kým sa uvoľní stôl,“ povedal AFP čašník Daniel Chyan. Idea podobnej reštaurácie pochádza z Taiwanu, dodal. "Jedlo, ktoré podávame, je úplne normálne, bežné taiwanskej jedlo, napríklad dusené hovädzie s rezancami,“ dodal.
Záchodová tematika sa nevyhnutne odráža v menu. Na jedálnom lístku sa tak dajú nájsť "čierne hovienka“ (čokoládová zmrzlina) alebo "vôňa bobkov“ (restované bravčové s ryžou). Otvorenie reštaurácie zabrnkalo na humornú nôtu v médiách po celom svete, keď napríklad americký denník The Washington Post zvolil titulok Majitelia záchodovej kaviarne splachujú na úspech a britský Daily Mail sa v titulku neveriacky spýtal: Hovienko na večeru?