Tematický zábavný park získal 14,6 milióna hashtagov, čo je dvakrát toľko ako Eiffelova veža. Tá podľa prieskumu momentálne obsadila druhé miesto, píše TheLocal.
V rebríčku však počtom obľúbených atrakcií dominujú Spojené štáty. Medzi hojne navštevované destinácie patrí South Beach na Floride, Las Vegas Strip aj Times Square v New Yorku.
Podľa počtu hashtagov na populárnej sieti na zdieľanie fotografií vidieť, že vo Francúzsku turisti tiež radi navštevujú katedrálu Notre-Dame a alpské lyžiarske stredisko Courchevel.
Eiffelova veža však nemusí smútiť. Nadšení návštevníci si pred ňou robia najviac selfie fotiek zo všetkých miest na celom svete.
Podľa prieskumu britskej stránky na online rezervácie Attraction Tix si pred rokom odnieslo domov fotografiu s vežou na pozadí 10 700 milovníkov zvečňovania s natiahnutou rukou alebo selfie paličkou.
Na druhom mieste s počtom 9 870 selfie fotiek skončil floridský Disney World a na treťom najvyššia budova sveta, dubajská Burdž chalífa, pred ktorou si „samofotku“ spravilo 8 860 turistov.